088-281 00 00
Nederlands English
Mijn Taxi Nederland

Veelgestelde vragen

Hoe is het vervoer vanaf de Luchthaven Schiphol geregeld?

Als uw toestel is geland stuurt Mijn-Taxi u een sms-bericht met daarin het telefoonnummer van de chauffeur. Nadat u alle bagage heeft ontvangen, belt u de chauffeur en spreekt met hem af waar hij hoe laat staat. Omdat het tijdstip waarop u met uw bagage in de taxi kunt stappen tot het laatste moment onbekend blijft, is het niet altijd mogelijk om direct een taxi aanwezig te hebben. Uw taxi zal echter niet later dan 30 minuten na uw telefoontje aan de chauffeur voor u klaar staan.

Wanneer kan ik een taxi bestellen ?

Mijn-Taxi rijdt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Voor het reserveren van uw taxivervoer is de centrale dagelijks geopend van 07:00 uur tot 23:00 uur. Buiten deze uren kunt u uitsluitend via onze website vervoer reserveren waarvan de vertrektijd niet vroeger is dan 08:00 uur.

Kan ik ’s nachts Mijn-Taxi bereiken?

Jazeker, de centrale is 24 uur per dag bereikbaar: 088 281 0000. Tussen 23:00 uur en 06:00 uur echter alleen voor onverwachte annuleringen of in spoedeisende gevallen.

Wordt de afgesproken prijs altijd gehandhaafd?

Ja, Mijn-Taxi garandeert de afgesproken prijs. Files, omleidingen blijven voor rekening van Mijn-Taxi. Zoals gemeld is de lage prijs alleen mogelijk wanneer u op de afgesproken tijd klaar staat om in te stappen. Als de chauffeur moet wachten kost dat, na 5 minuten, Euro 15 per kwartier (of een deel daarvan).

Ik heb de rit vooruit betaald via internet, maar moet de rit annuleren. Krijg ik mijn geld terug?

Ja natuurlijk. Uw betaling via de bank maakt het mogelijk dat wij per omgaande zonder extra informatie uw geld kunnen retourneren. Van ritten die u meer dan een uur voor vertrektijd annuleert, restitueert Mijn-Taxi uw betaling. Van een rit die zonder aantoonbare en zeer ernstige reden minder dan een uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, kan Mijn-Taxi de ritprijs niet terugstorten.

Als ik ondanks de goede bedoelingen van Mijn-Taxi toch een opmerking of klacht heb, wat kan ik dan doen?

Mijn-Taxi wil taxivervoer uitvoeren waar u tevreden over bent. Als u echter toch een opmerking of klacht heeft, hoeft u niet met de chauffeur in discussie. Mijn-Taxi is tussen 6:00 en 23:00 bereikbaar op 088 281 00 00, en u kunt 24 uur per dag contact opnemen met www.taxiklacht.nl, of per telefoon op 0900-2021881.

Spreekt de chauffeur Nederlands?

Ja, alle chauffeurs van Mijn-Taxi zijn in Nederland opgeleide taxichauffeurs. Zij spreken Nederlands en ten minste ook Engels of Duits.

In een reguliere taxi kunnen maximaal 4 passagiers worden vervoerd. Wij zijn met meer dan 4. Kan Mijn-Taxi ons helpen met een taxi-bus?

Met plezier! Naast Audi A6, Mercedes E en Volvo S80, beschikt Mijn-Taxi over verschillende Mijn-Taxi-busjes. In deze busjes kunnen maximaal 8 personen worden vervoerd en veel bagage.

We willen naar Schiphol maar hebben zoveel bagage dat we denken dat dat niet past in de bagageruimte van uw auto’s. Heeft Mijn-Taxi een oplossing?

Als u reist met meer dan 2 grote koffers en maximaal 3 stuks handbagage, dan kunt u beter kiezen voor een Mijn-Taxi-busje. Bel 088 281 0000 voor een prijsopgave, of bereken zelf uw prijs door in het boekingsformulier bij "bijzonderheden" voor de optie "meer dan 2 grote koffers en 3 stuks handbagage". Uw prijsopgave houdt dan rekening met een rit die wordt uitgevoerd met een Mijn-Taxi-busje.

Kan Mijn-Taxi mij helpen aan ander vervoer?

Jazeker, bel met 088 – 281 0000. We informeren u graag over de mogelijkheden.